19 Şubat 2015 Perşembe

beyaz

duble bürokraside yeni bir merhale... efsanesi dinmeyen bir tez formatı vardı. haftalarca uğraşılan berbat bir format olduğu duyulmuştu. bu formata tezi yerleştirmek için uzunca bir vakit ayırmak gerekiyordu. kendimi hazırladım ve beyazlara ilerlemek üzere formatı açtım. e ama bu zaten benim yıllardır içinde tezimi yazmakta olduğum formatla nerdeyse aynıydı. zaten ben hatırlamadığım bir zamandan beri tezi bu zorlu format içinde yazıyormuşum. format zorlu değildi. bir tek saçma koşul dışında oldukça basitti. onu da şimdilik ihmal etmek ve vakti geldiğinde karton zebanisiyle müzakere etmek mümkündü. neyse, karton teslimim bir kaç beyaz günde tüm formları, dilekçeleri ve ekleriyle hazır hale geldi. oysaki bu günler ne kadar uzak ve o kadar uzaktan da ne kadar zorlu görünüyordu! neyse, sırada gerçekten bir takım zorluklar var, dünyanın her yanına dağılmış insanlara nasıl olacak da tez gönderip tutanak imzalatacağım onu bilmiyorum.

Hiç yorum yok: