11 Eylül 2013 Çarşamba

tez darbesi

tam usturuplu bir conclusion'la işi bağlamak üzereydim ki kapımın önünden dünyayı kurtaran adamlar akmaya başladı. yahu arkadaşlar, çapulcular, ayyaşlar, TCler, ali ismailler ve diğerleri, günlerdir bekliyorum bu çalışmak halini, gelsin de başlayayım ve bitireyim diye. geldi. ama isyanlar da kapıma dayandı. hayır ben isyana gitmiyordum, ruhum karışmasın diye, isyan kapıma geldi. gazı ciğerlerimi yaktı, gözyaşları döktürttü. bu faiz lobisi değil, bu tez lobisi. tezimi bana bitirtmeyecekler. beni bu akademyada doktor etmemeye kararlı güçler var.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

valla o noktada birçok farklı "lobi"nin arka planda olduğu söylenebilir. ben de semt direniş modundayken spora ve kursa ve kedileri veterinere götüremiyorum.
şu noktada bu işin arkasında:

-tez lobisi
-obezite lobisi (bildiğin form turmayayım istiyor bunlar)
-cehalet lobisi (kursuma izin vermediklerinden)
-hayvanlara eziyet lobisi (çocuklar pirelenecek neredeyse)

olduğundan eminsek dağılabiliriz :)

kolay gelsin!

gonulsuz arastirmaci dedi ki...

(ben taslağımın taslağını bir kere daha bitirdim. şimdi isteyen isyan etsin. kediler pirelensin, kilolar topak topak biriksin, tezden sonra tufan :) )