25 Haziran 2013 Salı

biyopolitika. emh yani doktora.

forumları takip ediyorum. doktora yapıyorum. semt forumlarındaki iç dökme hali yavaş yavaş temel bazı kararlar etrafında süreklilik kazanan işleyişlere evrilecek. ama hareket küçülecek. doktora bitecek. seçim olacak. doktora bitmiş olacak. bir seçim daha olacak. doktorayı unutmuş olacağım, geride kalacak. özdeşliğe, özneye, kitleye, halka, kamuya karşı tekrar, çokluk, dağıtıklık, geçicilik, göçebelik. çatışmaya, tartışmaya, şiddete karşı ifade ve üretkenlik. hakim olunan ve kontrol altında tutulan doğaya ve kaynaklar alanına karşı üretken bir virtüel alan. tekil, basit, tutarlı ve özdeş olana karşı çoklu kimlikli, ağlı, değiş(k)en. konuşanlar bunları başka kelimelerle ifade etmekteler. beri tarafta, insanın arzularına ve kurgularına uygun yaşamak girişimi dahi eylemdir; doğrudan eylemlerin en güzeli. işin o kısmını epiydir yaptım, başardım diyorum da, bir bakıyorum doktora. neyseki çoklu kimlikli. kaçınılmaz olarak tutarsız. üretim uzlaştırır.

Hiç yorum yok: