23 Eylül 2010 Perşembe

düğmesine basıversendi ya? | just copy it, then double-click

bütün gün parallel python (pp) ve psyco modüllerini birlikte çalıştırarak programımı ne kadar hızlandırabileceğimi anlamaya çalıştım. nihayetinde hayretle tüm çabama rağmen işlemleri diğer çekirdeklere yaymanın sonucu hızlandırmadığını gördüm. oysaki cpu kullanımını %25'ten %70ler seviyesine çekmiştim... alternatifler yöntemler düşündüm. sonra da aklıma geldi, ya şu dg3_exe.py dosyasını (çift tıklayınca programı çalıştıran dosya) kopyalayayım, biri çalışırken öbürsü de çalışsın dedim. hakikaten de çalıştı!!!? :] bi tane daha kopyaladım. o da çalıştı! e her biri de bir çekirdek kullandı. şimdi her bir dg3_exe.py'de arka arkaya seri olarak sıralanmış istediğim kadar süreç var. diyelim ki 10 tane. aynı anda da 4 exe kopyası çalıştırsam 40 tanesi bir gecede hallolacak. hey allahım ne revizyonlar yaptım, tüm gün uğraştım, bi de pp erorlar vermekte n'apacağımı şaşırdımdı, sonra da şu işe bak.. :].. her bir dg3_exe versiyonu için ayrı bir log dosyası ve klasör hazırlarsam hiçbir çakışma olmadan gayet güzel çalışıp gideceklerini sanıyorum... güzel oldu güzel... neyse pp'ye de giriş yapmış oldum o da lazım olur...

Hiç yorum yok: