4 Mart 2010 Perşembe

garip ama gerçek | really..

nihayet bu aşamaya geldik.. projemin aslını, kendisini, projesini detaylandırmaya/uygulamaya geçtim... ve detaylandırma süreci kodlama sürecinden tümüyle bağımsız olmuyor.. ikisi bir arada yürüyor. "tasarım oyunları"nın yeni hedefi mimari tasarım. öyle ilüstrasyondu, grafikti, nesneydi şuydu buydu değil... fikirlerim var. valla. tasarım oyunları modelinde bazı noktaları revize etmem gerekti. detaylandırdım diyelim. projemin hedeflerini netleştiriyorum. araştırmacı artık ya başarılı olacak, ya başarısız...

now i have some ideas to start giving a concrete shape to my vague project, and i have started to develop a series of sub-projects, in the field of architectural design.

1 yorum:

gonulsuz arastirmaci dedi ki...

iddialı iddialı konuşmak istemiyorum ama [ne de olsa yamulmak da olası], yoldaki önemli adımlarımın çoğunu 'şöyle yapılabilir' diye tarifleyebiliyorum şu anda.. çalışmam gittikçe 'riskli' ve belirsiz sabuklamadan tanımlı araştırmaya dönüşüyor... gerçekten.. yayın yayın diye gerilip durmazsam vaktim de var aslında...